dijous, 29 de setembre del 2011

Unes hores a cals avis

La foto és el resultat de la darrera mitja hora de joc amb en Martí.
Ens vam banyar a la piscina de la Mar (l'aigua ja és freeeda, freeeeeda), vam cosir una flor de llana de colors en una cartolina, vam dibuixar,vam jugar al dòmino, vam dinar, i quan l'avi feia la migdiada, vam anar a buscar les construccions i en Martí va fer aquesta caseta. Que consti que jo havia fet una piscina, però va quedar coberta de peces de colors. Perquè l'aigua ja és freeeeda, freeeeda, com a la piscina de la Mar!

Segons en Martí, les piscines de colors són més boniques.

I tant!

7 comentaris:

el paseante ha dit...

Jo hauria pujat un parell de cubells amb sorra de la platja per fer un castell enmig del teu menjador. Aquest terra el tens massa net.

Joana ha dit...

Quin enorme plaer.... "biàvia", a veure quan puc dir jo el mateix.
Felicitats, per aquesta felicitat.

Carme Rosanas ha dit...

Ets una biàvia molt més presentable que jo. Jo també els he tingut a estonetes, un, els dos... però gairebé mai les explico.

És una construcció genial. En Martí té molt bones idees. Una piscina de colors!

Montse ha dit...

Carme, el món dels infants és sempre de colors!

Estic segura que encara que no ens ho expliquis, la teva "biavialitat" és com a mínim tan feliç com la meva ;)

Montse ha dit...

Va, Joana, que pots tornar a ser àvia quan menys t'ho esperis!!

Montse ha dit...

Paseante, hauries de veure com queda el terra quan marxen els néts, hehehe!

Montse ha dit...

Joana, Paseante, Carme, perdoneu que no us hagués contestat abans, és que no hi havia manera humana d'entrar al blog!
Avui, per fi, hi he tingut accés (no em pregunteu què passa, potser sóc jo amb la meva poca habilitat, tchst,tchts)